~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, July 21, 2010

~ Hepi Besday ~

Happy Birthday

Muhammad Anwar Bin Mohd Punzan
21.Julai.2010


nie adik aku yang no. 5.. si Nuor.. skarang nie dia sambung blajar kat UITM Machang, Kelantan.. hah, amik ko.. jauh tuuu..

Dia ni suka sangat memancing.. masa menunggu keputusan tuk masuk mana-mana tempat belajar, hari-hari pergi memancing.. x kisahla kat mane pun, pasti dia pergi.. sampai naik pening mak aku kat umah tu.. la nie dah dapat sambung blajar, semua alatan memancing dah disimpan dalam almari.. hahahaha...


~ Selamat Hari Lahir
~ Belajar Rajin-Rajin jangan asyik ingat nak memancing aje..
~ Pandai-pandai bawak diri kat tempat orang yer..
~ Semoga Berjaya dan Sukses dalam bidang yang Nuor ceburi..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin