~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 23, 2010

~ Orang Ada Aku Pun Nak Gak ~

Uishh.. tajuk tak hengat, bunyi cam kasor je yek.. bukannya apa baru-baru ni blogwalking kat blog kengkawan, terjumpa benda alah ni kat blog Alyyani.. cantik la plak.. kreatip betul la sapa yang buat nie.. korang nak tau ape benda yang aku terpikat kat blog Alyyani nie.. watermark yang ade kat gambor-gambor dalam blog Alyyani la..


bila baca entry tu klik-klik jugak kat link yang Alyyani tinggalkan.. Blog eybizzonline, tuan empunya: eyya.. mak aii, banyaknyer design yang cantik-cantik.. cute2.. kreatif betul si eyya ni yer.. bile dah tengok-tengok tu dah terpikat la plak kan, apalagi terus la emel kat si eyya nie.. very da cepat dia balas.. baguihh betul.. camniela baru best nak berbisnes.. pelanggan pun puas hati.. kalo nak bercakap mengenai harga, bagi aku takdala mahal sangat.. berbaloi-baloi memandangkan si eyya ni nak memerah keringat lagi, nak mencari idea-idea design yang cun marbeles, nak edit lagi, nak itu nak ini, bukan ke remeh kerjanya.. kalo aku, nan ado.. poning kepalo ado.. hehehe.. :)


Kiranya si eyya ni pun macam dh lama je kenal, mesra alam gitu.. walaupun tak pernah bersua muka, tapi daripada balasan emel tu kita dah selesa gitu.. ok la korang nak tengok watermark yang aku tempah dari eyya nie.. jeng jeng jeng.. dengan rasminya nanti semua gambor-gambor yang aku tepek dalam blog ini akan menggunakan watermark seperti di bawah :-

cantik kan.. ade bird n butterfly.. comei comei.. i likee...





kalo korang berminat nak tempah watermark cam gini, korang klik je link kat bawah nie.. selain tempahan watermark nie, dia pun ade menerima tempahan biznes card, sticker dll.. so, apalagi klik je la..



ok la korang.. selamat ber 'watermark' yer..


Photobucket

4 comments:

Eya Eybizz said...

hihi..mekaseh bnyk2 ye.
wat susah2 je..ekekek.
nnt sy nk curik link ni ye
nk letak kt promo eybizz.
maceh tau,terharuuuuu sgt2.

Mrs. Simplicity said...

mai, rambang mata nak pilih kan? cantik watermark biru tuh. semua cantik la. :)

amai @ mai said...

bizzonline : xpe bukan susah pun.. kita puas hati pe salah kongsi ngan kengkawan lain.. hehehe ;)

alyyani : yela alyya, bkn stakat rambang mata je, dah berpinor nak pilih yang mana 1.. semua cantik2.. hehehe ;)

farcuemai said...

hai kak mai..

salam perkenalan nama pun mai jugak.kerja pun sama kat putrajaya. kalau free follow lah my blog k. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin