~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 16, 2010

~ Ole-Ole Dari Opismate ~

wahh.. bestnyer pagi-pagi datang keje dapat ole-ole dari opismate yang bercuti-cuti mesia last week.. ingat jugak kat mak buyong nie yer.. terima kasih banyak-banyak untuk Kak Noraya n Kak Kembang.. lain kali kalo balik kampung ke atau pegi bercuti ker.. bawakla ole-ole lagi ek.. hehehe.. x malu betul aku nih..

ni la barang makanan yang aku dapat dari dorang..




cuma keropok nie je yang aku pesan.. 1/2 kilo RM 8.00 aje..

Photobucket

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

salam. lama tak masuk sini. ke sebab mai dh lama tak update ni? banyak nye dpt ole2. ibu ngandung sedap la makan ek. adek aleya nanti boy ke girl?

amai @ mai said...

salam alyya, hehehe.. baru 2 3 minggu nie je rajin nk update blog.. aritu mabuk = malas tu yg xde n3.. kalo bukak blog pun jadi silent reader je.. adek aleya malu2 nak tunjuk anu, x kisahla boy ke girl janji sihat selamat dan sempurna, insyaallah.. ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin