~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 15, 2010

~ Mr. Mama Ku ~

Kesinambungan daripada crita ini, maka secara rasminya en. hubby yang ku sayang itu terpaksa memohon cuti rehat selama 2 hari.. hari ini dan esok untuk menjaga si princess yang tercayang itu.. kesian en. hubby ku itu.. sesekali jadi Mr. Mama..

Aippp.. mesti korang ingat aku yang suh en. hubby ku itu cuti kan.. xde maknenyer.. en. hubby memang dah daripada last week lagi angan-angan nak cuti this week tapi belum confirm pun lagi.. so, bile dah alang2 kes crita ini, maka terpaksala jugak amik cuti emergency.. aku.. aku x cuti pun, ade ni hah tercangak kat opis.. kalo ikutkan nak cuti gak sesama ngan en. hubby tapi aku telah dilarang keras oleh en. hubby, dia kata "cuti ayang banyak lagi ker.. x payah la cuti, simpan masa lepas bersalin nanti.. biar abang je yg cuti.. " tula sebabnya..

bile en. hubby willing to do.. aku x risau sgt sebab aku tau dia boleh buat.. dia jaga anak lebih pandai dari aku.. lagipun aleya pun amat rapat ngan ayah dia.. bukan susah pun jaga anak bile dah berusia 2 tahun lebih nie.. pastikan makan n tido dia cukup ajer..

to my hubby..
"thanks a lot ye abang.. i will loving u until the end of time.. i know u r da good father to our doter n coming baby n da best husband in my heart.. luv ya.. emm.."


note : sesekali spekang.. x hengat... ;)

Photobucket

4 comments:

Ibu Double Q said...

weewittt... cayalah..
ade abg tersayang yg sanggup berkorban..

syukur...

disaat ini suamimu sgt memahami..

amai @ mai said...

alhamdulillah konah..
saat2 genting nie dia byk membantu n memahami.. ;)

cik dah ganu kiter said...

wa bagusnyer camtu..suka..suka.
tp idah x wape hrp somi jaga anak..mgkin sbb dah terbiasa mertua yg jaga kut..lainla klau dok sendiri msg2 kenala berkorban kan..

amai @ mai said...

Alhamdulillah idah..
sib baik dia volunteer nak jaga, g pun aleya pun x byk kerenah.. ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin