~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 4, 2009

Birthday Party "Hariz Danial Nazhan"

Happy Birthday Prince... dah 2 tahun ek...
Lepas jerk dari g klinik.. ktorang terus la rush ke umah mummy prince a.k.a arin @ adik kat lembah keramat... dh janji ngan dia nak dtg birthday party anak bujang dia tu.. walaupun ade map yg diemailkan oleh adik... ktorang smpai agak lambat jugak sbab ktorang dh sesat... huhuhuh... ermm... adik ni member serumah mase kat Kolej dulu, dia nie agak hyperaktif gak la orangnyer.. heheheh... (ya ampun! jangan mare ek) suami adik a.k.a aja tu pun masing2 kenai kat sane... ops!! camne dorang kenal.. kena tanye tuan badan le ek.. (syhhh!! rahsia.. ) alhamdulillah smpai ke jinjang pelamin n dh ade anak sorang dh..
mase ktorang smpai, dh x brape ramai sgt org.. yang ade pun mgkin sedara mara @ sepupu sepapat adik.. aku smpat la mnjamah bihun sup, mr hubby mkn spagethi n leya pun same, menu yg ade pun sedap tapi cam x caye je, ko masak ke adik? heheh... anyway, tahniah yer sbab dh berjaya mngendalikan majlis ni dengan cemerlang, gemilang dan terbilang... ahaks..

to adik.. thanks yer sbab sudi jemput mai sfamily yg ala ala malu tapi mahu..

to prince: anty mai ade hadiahkan puzzle barney tu, amacam ok x.. jenuh nk cari tuh.. harap2 suka la yerk..

~ me & leya with adik & birthday boy (pic ni copy dari blog adik) ~

~ bulatnyer mata tu sayang.. tgok saper.. (yg pasti lolipop x lepas k) ~

~ ni dh smpai umah.. x sabar2 nk bukak ole ole dari anty adik ek ~

2 comments:

Arin Mansor said...

Amai, thanks a lot for coming.hahah..
adik ddah belajar jadi superwoman. soto adalah masakan paling senang.haha.. spageti lagi senang.(kekeke)

Puzzle barney tu mmg dia suke bangat..happy je dia duk tunjuk2 sume charectors.. agak letey gak nak layan.huahuahau..

Btw Thanks a lot :)

amai @ mai said...

Mommy Prince : its ok.. kebetulan aritu free tu yg bleh dtg.. anyway sonok r dh lama x jumpa.. hehehe.. prince main elok2 yer jgn nakal2..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin