~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, May 20, 2009

Exam PTK & Coti

tuk pengetahuan korang.. sok a.k.a khamis aku ada exam PTK.. xde la jauh sangat aku exam kat sapura @ mines sri kembangan je.. tu pun aku tumpang member aku.. sebenarnya dh banyak kali aku amik exam ni dah lulus dh pun tapi aku ni nak memperbaiki lagi la keputusan aku tuh.. mana tau kan dapat naik gaji jadilaa.. wakakaka..

so, alang alang aku coti tanpa rekod sbab exam sok.. aku terus amik coti ari jumaat dan isnin.. nak balik kg nenek aku, ade majlis bertunang pakcik aku.. heheh.. korang janganla rindu rinduan kat aku ek (ada ke org rindu kat aku nih!!..).. insyaallah aku smbung balik ber blogging hari selasa nant dengan crita crita yg aku kutip sepanjang aku coti nanti..

ok frenz.. adios.. amigos!!

p/s : Doa doakanlah aku sok ek senang nak jawap pekse.. amin..

Photobucket

2 comments:

rosmona said...

gd luck to ibu aliya...
semoga kali ni pekse lulus ekk..
pastu 5% kenaikan gaji jgn lupe maa..hehehehe

kami pasti rindu berindu cerita ceriti aliya n ibunye..

amai said...

rosmona : wah! x sangka plak ade owang rinduan ngan gue.. hehehhe..

tq, harap2 lulus la kali nih.. x larat dah rasenye nk g exam..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin