~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, May 30, 2009

Majlis Pertunangan Zul & Roziah

masa yang ditunggu telah tiba.. hari sabtu jam 8.30 mlm.. kitorang gerak ke rumah pompuan.. x jauh doket je.. baling batu pun boleh.. kali ni aku tinggalkan aleya ngan mak aku kat umah.. mak aku xdapek pegi sebab sakit gigi.. sian mak aku.. so minta tolong jage leya la sekejap ye mak.. huhuhu.. bile dah single ni kenala angkat barang2 tu.. layannnn...

~:: sirih junjung.. simple but nice ::~

~:: barang hantaran dari pihak lelaki 9 dulang + 1 hadiah utk abg pihak pompuan ::~

~:: 2 gambar atas ni pak n mak sedara aku tgh tunggu masa nak bergerak.. ::~

~:: di rumah pihak pompuan.. sesi perbincangan telah berjalan.. syhhh!! ::~

~:: ni la ropenyer bakal mak su aku.. muda lagi dari i tau.. 24 tahun.. ::~

~:: dah lepas sarung cincin.. salam jangan x salam bakal mak mertua tue.. ::~
~:: balasan dari pihak pompuan.. ikan puyu masak kari pun ade tau.. ::~
~:: eh eh.. anak ibu dh standby kat bekas coklat yer.. ::~
~:: kek dari pihak pompuan.. x sempat nak rase, dah licin ::~

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin