~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 15, 2009

Coti-Coti Mesia~~


Hari senin smpai rabu aritu aku cuti kecemasan.. ni gara-gara leya x sihat.. demam.. sian anak ibu, aku masuk keje ari khamis a.k.a semalam.. so bile dh lama cuti ni, banyak la keje yg menimbun.. surat menyurat banyak yang nak kena ditaip.. tapi sib baik bos sporting.. hehehe.. ampun ya bos! bukan niat saya nak cuti lelame nih..

kalo korang perasan la kan post post aku seblum ni, aku wat mase kat umah mak aku.. mana yg sempat aku menaip.. so far, leya skarang dh bransur baik sejak ktorang g hosp tempoh hari.. wat masa ni aku tinggalkan leya kat umah mak aku.. mungkin dlam 2 minggu kot, tgok tahap kesihatan dia camne.. jadinya setiap hari bekerja aku ulang alik dari umah mak aku ke tmpat kerja, sesekali aku jenguk gak la umah aku yg ade kat putrajaya tu.. berkorban demi kesihatan anak xpe.. kalo asyik x sihat je, risau tahap gaban la aku nih..

2 comments:

Arin Mansor said...

cian..same ar kite.adik pun kalau danny demam adik post balik umah mommy.. takde pilihan..warghhhh

amai @ mai said...

mommy prince : tu r ksian tgok leya demam, sib baik umah mak dekat.. mmg dh xde pilihan.. huhuhu!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin