~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, May 20, 2009

Birthday Boy.. Muhammad Nizam..

Happy Birthday To My Little Brother..

Muhammad Nizam Bin Mohd Punzan
20hb Mei 2009 (12 tahun)

~:: Birthday Boy ::~
~:: Birthday Cake from Secret Recipe ::~
~:: Birthday Boy potong kek ::~


Dah 12 tahun ko ye ijam.. Ijam nie adik aku yg no 6 yg last.. so tahun ni adik aku amik UPSR, jadi rajin rajinla blajar ek.. jangan asyik nak baca komik jer.. buku pun kena baca gak..

untuk adik aku, Semoga dimurahkan rezeki.. dipanjangkan umur.. menjadi anak yang berguna kepada mak abah dan keluarga..

malam tersebut ktorang sambut ala kadar jer.. kek n kfc.. almaklumla x cukup korum malam tu.. huhuhu.. so korang layan je pic yg aku tempek nih..

~:: Atok melayan cucunya makan ayam KFC ::~
~:: nak interprem gak.. ::~
~:: si nuar pun nak interprem gak.. sibuk jer.. ::~
~:: free gift from KFC.. beg tahan panas n sejuk ::~

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin