~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, May 30, 2009

Gubahan dan Nenek Potong Kek

crita sambungan gubahan.. petang sabtu tu sempat lagi mak aku n adik bradik nyer wat gubahan untuk malam nanti.. tengok je la pic pic yg aku amik ni.. aku ni tukang amik gambar jer, nak menolong gubah x dapek la.. nak mlayan si leya lagi yg x reti duk diam tuh.. ade je dia nak usik barang-barang tu..

~:: ape lagi yg nak dibuat ni mak.. dah ok dah tu.. ::~~:: pada mulanya benda ni nak taruk bunga rampai.. alih-alih jadi tempat letak duit hantaran ::~
~:: ni last minit punya gubahan.. kain pasang tuk pihak pompuan, kalo ikutkan prancangan sepatutnya xda kain pasang nih tapi nenek aku dah belikan terpaksa jugakla buatkan gubahan.. sib baik tangan makcik2 aku ni berseni jadila jugak bentuk bunga raflesia ::~

Selepas je abis wat gubahan2 tadi.. ade surprise untuk nenek aku.. hahahaha.. kitorang wat sambutan hari ibu.. ni sume prancangan mak ngah aku nih.. ye ye! nenek potong kek.. nenek aku mula2 segan jer nak potong kek tu.. bila cucu dan cicit dah duduk keliling kek tu baru kitorang suh nenek potong kek.. hehehe.. layannn...

~:: kek coklat.. yummiee.. ::~~:: leya ni dah jadi cicit pertama nenek aku.. yg lain2 tu semua sepupu sepapat aku, maknenye pakcik makcik leya la.. sedih jer muka leya tu macam nak nangis ::~
~:: mase ni leya dah lari.. nangis.. yg kat tepi tepi tu sengih jer.. sabor yer.. ::~

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin