~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, May 4, 2009

AFundi Masuk


hahaha! aku pun layan AF7 gak ek.. jangan korang x tau... tapi layan layan x pernah pun nk undi.. wakakaka... lebih baik wit tu aku guna wat tepon mak aku... so, back 2 da story konsert minggu lepas Principal Tiara ade umumkan AFundi masuk bagi budak2 yang terkeluar sblum nie.. kejutan la konon.. biasa la tu.. mmg dh trademark AF dari dolu2 lagi..

Korang agak-agak la kan.. sape ek yg akan masuk balik..

~ ADILA ~
~ OBRI ~
~ RINI ~
~ RUBISA ~
~ ZIZI ~
~ QHAUD ~
~ SIDI ~
~ ARIL ~
~ CLAUDIA ~
~ AISYA ~

kalo aku la kan, aku prefer ARIL.. bkn sebab glamor a.k.a hensem.. sori sikit, aku dh bsomi k (hati insan tsayang kena jaga la) tapi kalo dorang nak 2 org yg masuk, aku pilih ARIL dan ZIZI.. sebab budak 2 orang ni aku tgok mempunyai sore yg bagus lain dari yang lain k.. bakat dorang pun bagus..

tapi, tu semua rezeki masing2 kan.. so kita tunggu jela result nyer nanti camner..

4 comments:

aTan and JuLies @ aYu said...

erm.. tul la.. Jue pun suka sama Zizi.. tp, dorg buat AF masuk nie untuk ARIL laaa..

amai said...

atan and Julies @ AYu : Dorang sebenarnya mmg dh rancang la Jue.. mmg dh jangka siapa yg akan masuk :D

rosmona said...

saye pilih zizi..

amai said...

rosmona : ahaks!! pilih jangan x pilih..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin