~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, May 6, 2009

Kalo JEM Carila Roti ~~~


Perghhh... korang ingat dok Putrajaya ni x jem ker... cuba korang tgok kat atas tu, ni pagi ni nyer pic lum lg ari lain.. tu dpan umah aku jer tu... mau x jem, sejak 2 menjak 3 menjak nih kuarters yg ade kat skeliling presint 9 nih dh penuh dgn pnghuni.. camni la gayanya hari2.. silap hbulan mmg lewat nk swap card.. kalo kuar rumah jam 7.30 pg ke atas camnila gayanyer.. tsenguk2 nak gerak.. bukannye jauh pun dari umah ke opis aku tu.. aku rasa 1 - 2 tahun lagi.. sesak la bndar putrajaya ni.. sape2 yg duk kat area rumah aku tuh mesti tau..
p/s: sesi luah perasaan..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin