~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 4, 2009

Bile Lar Nak Baik Nih Sayang~~

Ermm.. bile la leya ni nak baik dari batuk & selsema.. skrang ni plak leya ade ear infection tahap normal.. doc kate dsbabkan batuk n selsema yang blarutan tu yang jadi macam tu, lagipun leya kan dhantar kat nursery so environment kat situ pun menjadi salah satu sebab... adui sian ibu tengok leya.. last sabtu ktorang gagah la gak nak g klinik pakar kat kajang tuh, walaupun petang tu ktorang ade jemputan birthday party.. bukannya per klinik tu yang agak serasi ngan leya.. mmgla agak mahal kat situ tapi demi anak.. ibu n ayah sanggup..


~:: smpat posing dalam kreta nak g klinik ::~

~:: baik-baik nanti jatuh ::~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin