~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 30, 2009

Exam Punya Cerita

Dalam entry sebelum ni aku ade crita pasal nak g exam kan.. thanks to all yang sudi wish kat aku..

masa aku g exam tempohari, ade satu peristiwa yg menguji kesabaran aku.. aku tumpang member aku g exam dan kami pun bertolak dalam kul 8.00 pagi dari putrajaya.. semua berjalan seperti biase, barang2 yg perlu dibawak pun dah last check dan semua ade..

so dari putrajaya ke tempat pekse xdela jauh sangat.. kat sapura@mines jer.. bile dah sampai situ banyak la plak kreta nak masuk tempat pekse tu.. bile turn kitorang dh xde parking yang dekat-dekat ngan bangunan sapura tu.. ermm.. kitorang pun teruskan cari parking sampai la kat wetworld mines (kalo salah jangan mare ek.. aku lupa nama tempat..) hujung dunia.. Ya Allah! jauhnyer.. kitorang pun menapak la dengan kasut tingginya tu, sabor jela kan.. kitorang pun berjalan la terkedek kedek sampai kat bangunan sapura.. sampai sampai je kat pintu masuk.. kasut aku plak wat hal.. TERPUTUS.. camne lak leh putus nih.. adoi korang tau x prasaan aku masa tuh.. marah, panik, kelam kabut, x tau nak wat ape.. nak patah balik kat kreta punyela jauh nak menapak.. nanti lambat plak nak masuk dewan exam..

alhamdulillah.. sebelum tu aku ade terserempak dengan kak nani member JPN (skrang dah tukar kat Wisma Putra) yang tengah nak cari parking.. dia pun nak exam cam aku gak.. so, dengan spantas kilat aku terus call kak nani nak pinjam kasut.. sib baik la dlam kreta kak nani ade kasut lebih.. syukur alhamdulillah! thanks kak nani bagi pinjam kasut mu itu.. sib baik kak nani ade kalo idak tak tau la mai nak wat per..

lepas je dpat kasut pinjam dari kak nani tu, kitorang pun terus la ke dewan pekse tingkat 5.. bile sampai jer tgok exam dh nak start, ketua pengawas pekse pun dah announce kat depan.. so kitorang pun kelam kabut la cari tempat duduk.. alhamdulillah dapat jugak amik pekse aritu dengan keadaan yg kelam kabut..

nota : patutla sebelum pekse tu.. aku pakai kasut macam rase x selesa n x sedap hati jer.. ermm.. lain kali kena pakai yg betul2 selesa..

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin