~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 18, 2009

Konsert Akhir AF7


Akhirnya... Juara Akademi Fantasia ke 7 memang milik HAFIZ..

aku nengok kat tv jer, lagi best bleh baring2 lagi.. so far, aku rase konsert akhir kali ni cam agak hambar sikit.. knaper ek.. apsal dorang nyanyi jadi cam lain jer.. mcm konsert biase jer.. persembahan yang agak bertenaga sikit aku rase dari AKIM masa nyanyi lagu BENCINTA.. mungkin dorang ni nervous kot.. mau x nervousnyer.. depan orang ramai tuh.. silap hbln leh pengsan..

tapi paling aku kesian masa AC minta peminat-peminat bersorak masa time YAZID dan ISMA nak perform.. cam xde sokongan jer kan.. sian plak aku tgok si YAZID tu.. biasela tu adat kan.. mase tgh tgok konsert tu, pic leya ni smpat aku amik..

~:: bersantai betoi anak ibu sorang ni, siap silang kaki lagi mase myusu.. hehehe ::~

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin