~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, May 18, 2009

Rindu Seminggu~~

start dari ari ahad lepas smpai ari ahad minggu ni.. aku berdua jer ngan leya.. mr. hubby ku berada di Kuala Terengganu selama seminggu.. ada sukan jabatan kat sane.. ingatkan nak itot tapi memandangkan aku baru je coti n coti pun x banyak n leya pun baru baik demam so lupakan sajalah hasratku itu.. dan alasan paling utamanya aku nak EXAMMM... huhuhu!!

bile dia xde ni xbest la plak.. xde teman nak gaduh2 (gaduh2 manja k..!).. xde kawan nak bergosip.. wakakaka.. sbenarnya aku riso si leya tu takot dia rindu @ cari ayah dier.. ape2 pun aku rajin ber 3G ngan mr. hubby aku tu bagi leya tgok muka ayah dia..

aku doakan semoga mr. hubby ku itu selamat pergi dan pulang.. pulang bawak kemenangan.. bleh.. :)

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin