~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, May 30, 2009

Balik Kampung

Oooo... balik kampung... Ooo... balik kampung... Ooo... balik kampung... Hati Girang..

dah lama rupenyer aku x balik umah nenek aku nih.. hehhehe.. bukan main sonok leya dapat balik kampung yer.. korang tgokla je la pic ni.. leya dgn pakcu nyer main kat bukit depan umah nenek aku tuh.. pic ni diambil mase leya baru bangun tido.. waktu pagi kat sini sejuk jer.. pemandangan nyer pun cantik..

~:: ni la umah nenek aku.. atas bukit jer.. ::~

~:: leya ngan pak cu nyer ::~
~:: ada hati nak lari.. baik2 jatuh nanti.. ::~

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin