~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 30, 2009

Imunisasi untuk 1 tahun 6 Bulan

25 hb Mei aritu aku cuti dan kesempatan tu aku bawak la leya g klinik.. kalo ikutkan appointment nyer 18hb aritu tapi disebabkan ada hal yang tidak dpt dielakkan so suka suka aku je postpone 25hb..

pada mulanya aku ingatkan cek macam biase jer.. rupenyer kena cocok la plak.. bak kate nurse 'cocok yg last ye puan.. setahun setengah kan.. pas ni xde cocok dah'.. alamak leya kena cocok plak aritu..

kitorang pun g la kat bilik prosedur 21.. leya rileks je aku nengok.. tunggu la jap lagi... hehehe.. bile masuk je aku ingatkan cocok kat bahu rupenye peha.. leya nengok jer nurse tu belek-belek peha dia, aku pegang la kuat2 takut dia meronta karang.. akhirnya selamat.. nangis gak leya.. tapi xdela lama sangat.. anak ibu kan kuat.. kejap je dia nangis, kuar bilik tu dah diam dah..

nurse tu ade bekalkan ubat demam kalo2 dia demam nanti sumbatkan aje ubat tu.. pas balik dari klinik sempat lagi ktorang g carefour alamanda..

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin