~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 1, 2009

5 Tahun Sudah..

Dalam sedar x sedar rupenya dah 5 tahun aku ni bekerja... hah, korang jangan x tau, aku ni x pernah bekerja sebelum aku dapat keje yang sekarang nie... kirenye fresh la pas graduate poly tahun 2004... terus dapat ofer kerje gomen..

bukan aku x nak bkerja lepas amik SPM.. abah aku yang x kasi.. masa tu puas aku pujuk abah aku konon nak keje sambilan nak cari duit lebih sikit wat blanjer.. ermm... alasan abah aku "nanti bila kak long dah keje, sronok keje sronok pegang duit dah x ingat nak sambung blajar.. blajar puas2 dulu baru kerje" jadi.. skarang ni.. nilah hasilnya.. alhamdulillah, lepas je grad terus dapat keje lagi2 la dengan gomen sektor.. sape xnak kan.. bile difikirkan balik betul jugak ape yang abah aku kate dulu..

tmpat yang aku keje skarang ni adlah tempat yg P1 aku bkhidmat... kirenya masa aku masuk dulu betul2 fresh dan xde pengalaman... dh 5 tahun aku kat sini, daripada aku bujang smpailah aku dh ada anak sorang... alhamdulillah... dlm 5 tahun ni jugak macam2 kenangan pahit, manis, kelat, masam dan sbgainya..

Itulah kehidupan... ALHAMDULILLAH...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin