~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 18, 2009

Perjumpaan Pak & Mak Sedara~~

Hari Ahad lepas agak meriah umah mak aku mane xnyer.. semua adik beradik mak aku berkumpul.. hehehe.. sonok bile dh kumpul camni, pjumpaan ni ada sbabnyer.. hah! korang nak tau atok leya a.k.a adik mak aku yang bungsu nak btunang sabtu minggu ni.. so, mase ni la nak bbincang sesama beradik, gubah-gubah antaran.. akhirnya btunang jugak pakcik aku yg sorang ni.. antaran x byk dalam 9 dulang jer dari pihak lelaki.. itupun kalo boleh belah pompuan nak kurang.. nak buat se simple mungkin kononnya.. mak sedara aku saje gubah awal2 sebab x ckup mase kalo nak buat ari sabtu ni, malam sabtu tu plak dh nak pegi umah bakal maksu aku tu.. cume pagi2 sabtu tu nanti tinggal nak gubah sirih n buah2an je..

majlisnyer dibuat dekat umah nenek aku kat pahang.. aku follow parents aku balik kg, maklumla mr. hubby kan kat terengganu.. jadinyer ari jumaat dan isnin aku dh apply coti.. dh lulus pun..

menu smalam pun marvelous.. laksa kedah.. slurpp! abis wa cakap lu.. mak aku yang buat.. layan je pic yg sempat aku amik ni ek..

~:: Laksa Kedah, Karipap, Agar-Agar Sirap dan Air Sarsi.. Alhamdulillah ::~

~:: baru bangun tido nie.. terus makan.. lapor ye sayangg.. ::~

~:: aktiviti-aktiviti mengubah antaran.. tema hijau lumut ::~

~:: antaran yang separuh siap.. touch up yang terakhir ari sabtu nanti.. ::~

Photobucket

2 comments:

Ibu Double Q said...

ha??? laksa??? nape tak ajak???

amai @ mai said...

rosmona : mase ni kat umah mak, nanti bile kite wat laksa lagi kite jemput awak erk..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin