~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, November 28, 2009

~ Sticky Mode : Birthday Party.. U're Invited.. ~

Untuk N3 baru sila scroll ke bawah yer..

:: kalo korang nmpak banner nie.. singgah jer.. ::


Semua bloglist aku dijemput hadir yer..
sape2 yg nk datang sila tinggalkan komen yer.. nnti aku bgi nombor contact..
tahun nie kitorang bercadang nak wat di Ipoh dan kebetulan birthday aleya jatuh pd Hari Raya Haji dan kami buat sdikit jamuan makan utk besday aleya pada hari Sabtu (28hb) sape2 yg duk berdekatan amat dialukan datang.. kalo yg jauh pun dijemput hadir..
memeriahkan lagi majlis nie.. :)


Photobucket

4 comments:

rosmona said...

27 november 2009 kite punyer anubeseri yg ke-4.. nak sambut same2 buleh???

mai a.k.a ibu leya said...

yeke.. bleh2.. ptong kek sesame ye :)

Wawa_Nadwa said...

epy besday to aleya!

sayangnya agak dekat akk buat klu tak dah datang dh.
heeeeeee!
=P

mai a.k.a ibu leya said...

wawa : thanks wawa! dsbbkan braya kat sana tu yg rncangan nyer nk wat kat sane.. kalo wat kt putrajaya dptla jumpa wawa ye dak..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin