~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, November 8, 2009

~ Ibu n Leya x sihat ~

ni lak n3 tok ari jumaat baru ni..
aku n leya x sihat.. tapi leya yg x sihat dulu, leya kena selesema..
bjangkit agaknye kat umah pengasuh @ mmg musim skrang ni..
leya g klinik ari khamis..

:: ubat2 aleya - batuk n selsema - ::

aku plak mmg dh ade rase sakit tekak, selsema, batuk n sakit kpla..ermm.. bjangkit dari leya (leh ke cam gitu..) risau gak kan takut tjangkit virus2 yg bukan2.. huhuhu.. Ya Allah, mintalah dijauhkan penyakit2 itu..

kalo ikutkan hati aku ni mmg malas nak g klinik, tapi disebabkan esoknye (Sabtu) aku nak g jalan.. ku gagahkan jua kakiku ini dan dipaksa oleh en. hubby ku.. serta ugutannya 'kalo x sihat sok x yah jalan'.. g la klinik yg sekangkang kera je dari umah ku itu..

:: nie ubat2 utk aku -batuk, selsema n sakit kpla - ::

korang nak tau aku nak g mane soknyer.. tungguuu crita next n3 k..

p/s: utk kngkawan yg sms aku n jumpa aku yg ingat aku ni mengandung.. sori yer kengkawan, tekaan anda salah.. aku mmg nk mngandung lagi tapi xde rezki lagi skrang nie.. doa2kanlah utk aku yer.. aku pun tgh brusaha gigih gak nih.. ahaks..!!


PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin