~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, November 8, 2009

~ N9 Juara.. ~

kalo sape2 yg layan bola malam tadi mesti dah tau sape juara kan
bak kata en. hubby ku.. N9 yg menang.. 3-0 k..
Kelantan jgn give up k.. cuba lagi..
(kalo n3 ni silap, maknenye info yg aku dpt dari en. hubby tu salah k.. jangan marah yerr..) dan aku ni pun bukanlah peminat bola yang tegar k..

tp yg pnting aku bkn nk crita pasal bola mlm td..
aku nk crita pasal pminat bola xpecially N9..
(aku xtau pminat bola Kelantan camne.. sbb aku x lalu situ.. i'm sorii..)

semalam slepas balik dari umah Mid..
sepanjang panjang jalan masuk highway ujan lebat..
ade tu smpi xnampak jalan..
excident punyela banyak.. xdela plak aku amik gambor..
ade lori trbalik la.. kereta blanggar btimpa timpa la..
ishh.. ujan2 tu pandula elok2.. berhati2..
aku ni puasla dok membebel kat en. hubby si pemandu..
dh naik boring en. hubby mendengar bebelan aku.. hehehe..
bukan ape bang.. jangan lalai masa memandu tu..


pastu aku tenampak la group2 penyokong N9 nie..
semangat kesukanan sungguh dorang ni ek..
hehehe.. layannn pic yg aku amik mase dlm kreta nk balik Putrajaya...
:: ada lagi yg aku x amik.. byk yg x jadi.. xpela aku selitkan jugak 2-3 keping kan.. kan.. kan.. ::


PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin