~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, November 13, 2009

~ Semoga Panjang Umur... Mak ~

nie n3 auto publish
n3 khas utk MyLovely Mak..

Hari ni sebenornyer ari jadi mak aku
so, nak korang nyanyi sesama aku yer..

Nyanyi sama-sama jom..
1..2..3..

Semoga Panjang Umur..
Semoga Panjang Umur..
Semoga Panjang Umur.. Mak..
Semoga Panjang Umur..

13.November.1959 (50 tahun)

~:: Puan Zaitun Binti Saru ::~

mak aku ni surirumah spenuh masa.. ayah aku masih bkeje lagi.. skrang nie family aku duk kat kuarters polis kat damansara.. kalo korang nak tau, aku nie dibesarkan dekat kuarters aje.. maklumla asyik pindah randah jer.. paling lama aku rase dok kat kuarters damansara ni la.. daripada tingkat 15 dan yg terkini tingkat 2 aje.. aku pun dh ngikut jejak duk kuarters ni.. hahaha.. mak aku masa muda2 dulu aktif gak sukan masa kitorang duk kat KEM PPH CHERAS (byk betui knangan kat sini...) , main netball.. teror ko.. jadi GS lagi.. aku slalu la ikut mak aku g lawan netball naik trak polis tu kan (alaa.. yg mcm korang tgok kat tv3.. 999 @ 360.. trak yg angkut orang salah tu.. hehehe..)

sejak ktorang pindah ke damansara, mak dh x brape aktif main netball.. maklumlah bak kata orang ganu.. xde gu (kalo salah mohon ampun..).. kengkawan mak sume msg2 dh pindah randah.. tinggallah mak menguruskan rumahtangga.. :)

Ucapan Khas Utk Mak :

Selamat Hari Lahir Mak.. yang ke-50.. xpe maintain awet muda gitu..
kami semua doakan mak semoga panjang umur..
dimurahkan rezki..
sentiasa sihat walafiat..
dijauhkan dengan penyakit2 dan virus2 yg melanda skrang nie..

kami semua sayang bangat sama mak.. walaupun kekadang tu kami ni degil n suka ngusik mak.. hehehe.. usik2 manja gitu boleh kan.. kan.. kan..

Lot's of Love from
* Kami *


PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin