~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, November 16, 2009

~ Sama Aje 2 Branak Nie ~

Gambor ni aku amik mase ari sabtu mlam yg lepas
dalam kul 12tgh malam
aku lum tdo g melayan mata nengok tv
aku kalo kat umah mak aku mmg biase titon lambat
masa kejadian ni di rumah mak aku
hehehe.. sama je bentuk ek style tdo
anak ayahla katakan..
sori yer.. posing leya terseksi skit.. auww..


Photobucket

5 comments:

Wawa_Nadwa said...

anak ayah la katakan.
=P

mai a.k.a ibu leya said...

wawa : ye betull... sian ibu dia xde kawan.. erk! :)

alyyani said...

sama pulak style tido 2 beranak ni ye. hehe..

mai a.k.a ibu leya said...

alyyani : cam tu la anak ayah katakan..

CuTeMiUt78 said...

ahakkss.. memang sama gitu.. anak ayah la ni.. :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin