~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, November 13, 2009

~ Hari Jumaat.. Rehat Time ~

Aduhhh.. Jap je mase berlalu kan..
dh ari jumaat.. pastu dh tengahri.. jap jap g plak dh nak balik plak..
esok dah sabtu.. Yahuuuuuuuuu...

ok ok.. cntrol ur self mai.. hehehe..
so, ni n3 baru i taip ini tghari k..
mklumla tghari jumaat ni lama sikit rehatnya
klau dulu mase aleya masih di nursery tmpat aku keje ni, slalu gak aku lepak layan anak aku kat nursery tu.. tp skrang ni dh duk umah pengasuh.. aku malas nk balik (umah dekat jer pun.. mls nk drive..) so, duk kat opis je.. tghari jumaat ni slalu ade pasar tani.. mcm2 jual.. dari makanan smpai la ke pakaian.. aku ni kalo ade benda nk beli je, baru la nk pegi.. tapi ari ni mls la nk pegi.. panas la.. (cett.. cam puteri lilin konon..)

bile dh x g mane2 tghari nie.. dok opis jela.. layan tenet ni jap.. jejalan kat blog kengkawan.. sempat g post n3 nie.. sambil2 tgok katalog malog nie.. layannn..

tengok je okey.. cuci mato.. nak beli.. nntla dulu.. ongkosnya orak ono..

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin