~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, November 14, 2009

~ Cantik.. TQ.. ~

sebenarnya dh nak dekat 2 minggu benda sampai kat umah mak aku
baru malam jumaat lepas aku bukak parcel nie
korang nak tau ape dalam parcel nie

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

niela dier.. tee shirt kami b3..
Thanks to RYN
sape2 yg berminat nk tempah.. bolehla klik kat sini.. RYN

leya kate.. atik.. atik.. (cantik.. cantik..)

tshirt ni aku beli dulu pastu baru antar kat ryn tuk tempah tulisan2 tu
hehehe.. siap antar design g..
ingtkan nk pakai masa birthday leya nnti..
so ryn.. pas nie leh la mai tempah gi yer.. :)

PhotobucketPhotobucket

2 comments:

Ryn said...

Tak pasan entry nih....hehehehe...thanks promoting...

boleh je kalo nak tempah lgi...

mai a.k.a ibu leya said...

ryn : smestinya akan ku tempah laiee.. hehehe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin