~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, November 8, 2009

~ Melukis @ Menconteng ~

skrang nie leya pntang jumpa buku n pen
ade je dia nak conteng
kekadang tu sambil conteng sambil menyebut huruf2
tapi xnmpak rupe pun hurufnya
xpela leya.. blajar plahan2 yer..
leya xtau ibu n ayah akan ajarkan

layankan aje anak2 ni kalo dia dh mula nak belajar menconteng @ menulis

niela aksi2 leya melukis @ menconteng

p/s : pesan ibu leya.. pasni jgn buat lukisan mural kat dinding ibu ye sayang.. sian kat ibu.. ahaks!!

PhotobucketPhotobucket

2 comments:

alyyani said...

khusyuk nye anak dara awak melukis... hehe..betul tu, jgn tunjuk skill kat dinding dah la ye :)

mai a.k.a ibu leya said...

alyyani : wallpaper percuma jer.. oh tidakkkk!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin