~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, November 8, 2009

~ Roomate Aku (Hostel Poly PD) ~

saje nak nunjuk gambor terbaru x roomate aku dulu.. MILA..
dah lama x jumpa dia, alih2 masa jamuan makan2 kat umah aju barula dpt jumpa
masing2 dh beranak pinak.. wakakaka..
yg lain sume badan dah kembang mambang.. mila ni aku tgok makin kurus plak..
jeles plak nengok org kurus2 nih..
Aku, bile nak kurus? ermmmm...

so korang layan la pic yg aku amik nie dh berkurun dlm hp aku..
yang lain2 tu gambor selingan jek..

:: niela MILA.. ngan anak die.. comei kan.. si abg x dtg, ikut ayah dia g potong rambut ::
:: kami b2 pulak dgn anak memasing ::
:: ija ngan anaknyer.. sbjik cam muko ko ja ::

:: aju ngan anaknyer.. aperla yg x kena tu aqish.. ::

:: ija ngan mid ::
:: anak siapakah ini? kerinting sungguh rambutnya.. hehehee... ::
:: leya yg sakan bermain dgn belonnya ::


PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin