~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, November 8, 2009

~ Jom G Palong 7 ~

nie la sebabnyer knape aku snggup g klinik amik ubat..
alhamdulillah.. ade kurang sikit batuk n selsema ni..
sebab ari Sabtu (7.Eleven) yakni semalam aku nak g Palong 7, N9..
Wat pe aku beria sangat nk g kat situ ek?

exceli, aku ni nk g kenduri kawin member baik aku.. kiranye cam adik aku la kan..
member kamcing masa masing2 blajar kat Poly dulu..
Perjalanan nak ke umah mid ni agak jauh la gak.. kebetulan kitorang berkonvoi 3 buah kreta ke umah mid.. 2 buah kreta bertolak dari Putrajaya, n sebuah kreta lagi btolak dari stesen Petronas mane ntah, x ingat laa (Sori aju, kak mai x ingat.. hehehe.. )

xpela.. ape2 pun kami sampai gak kat umah mid.. so, korang layan je pic2 ni ek.. ade lg yg belum upload dari kamera kengkawan..

:: nie la dia member aku tu, Norhamidah aka Mid.. Tema Kaler Maroon k.. Cantik sungguh.. seri pengantin la katakan.. ::

:: sempat g amik gambor bersama pengantin ni.. leya plak x pndang kamera ::
:: nie plak bergambor ngan bakal pengantin bulan 12 nie.. fid.. kad ko x sampai kat tangan akak nie fid.. camno nak g nihh.. hehehe.. ::

:: SELAMAT PENGANTIN BARU ::
NORHAMIDAH n PASANGAN

Akak doakan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat ye dik...
Jangan gaduh2 k.. gaduh manja ok..
Boleh Gitu... :)

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin