~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, November 10, 2009

~ Uwargghhhh.. Ngantuk Gilos.. ~

Tulun.. Tulun..
aku kengantukkan nie tahap gaban
selalu xdela mcm nie.. adekah dsbbkan mlm td aku lewat ktidoran?
ermmm.. x jugak..
adoii.. dahla Bos MC 5 hari.. xde teman spermainan opssss!! teman seborak aku..
(Sian kat bos.. baru oprate kaki dia semlam..xpe xpe bos..rehatla lelame ek..)
Aku kesorangan didalam bilik ini
Dah la sejuk gila di sembuq aircon
berstokin bagai org dlm pntang
tengok.. tengok..

:: kaki sapekah ini.. hnya aku yg tahu.. ::

huhuhu~~~ nikmatnya kalo dapat tdo
tapi semua itu hnya angan2ku.. x mungkin..
bcoz aku xleh tdo kejap2 nie, sat g skit kepala
langsung x jadi ape

huhuhu... jadinya g jejalan bce blog kengkawan
sambil klik En.Nuffnang tu (bank duit)..
la la la la...~~


PhotobucketPhotobucket

4 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. sejuk2 ni memang best kan klu tido..

mai a.k.a ibu leya said...

cutemiut78 : ermm mmg best kalo sjuk2 ni tdo, lg2 kalo ade bantai peluk.. ahaks!!

alyyani said...

ujan2 ni mmg best kalau dpt selimut dgn bantal. hehe.. kaki sape tu? cam comel je :)

mai a.k.a ibu leya said...

alyyani : haruss... sonok giler kalo dpt menda2 tu.. comei ke kaki tu, hehehe malu ahh :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin