~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, November 14, 2009

~ 50th Birthday Cake ~

Pd mulanya aku nk balik umah mak pagi ni, tp oleh kerana petang smlam abah n adik aku call suh balik gak malam td sbb nak potong kek besday mak.. tu yg mlm tadi gak dok kelam kabut bkemas sikit2 smbil nunggu en. hubby balik kje..

aku dh bgitau dorang kalo aku lambat makanla dulu sbb aku mngkin lambat..
bile je ktorg smpai, dorang masih belum mkn g.. wahhhh.. terharu beb!

masing2 kebulur kan.. sian adik2 aku.. so, layan gmbor ek..:: kek harijadi sponsored by e-syam (adik aku) ::

:: sesi potong kek.. leya jeling aje.. ::

:: menu kami.. yummy.. yummy..! ::

:: smileee... :) ::

PhotobucketPhotobucket

2 comments:

alyyani said...

mak kami jauh. kalau dekat mesti ccelebrate cmni gak. happy belated bday to mak mai :)

mai a.k.a ibu leya said...

time kasih alyya.. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin