~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, December 3, 2009

~ Teramatlaa Bz ~

Salamm..
Dah lama agaknya aku x hapdet blog..
ada yg merindu ker? (wahhh.. perasan betul minah nih.. )
wat masa ni aku teramat la bz nyer
maklumla memacam aktiviti kat opis
kebetulan bos lak nk coti panjang
ujung2 thn ni, SKT lagi..
so, kena la settle kan apa yg patut dulu..
bile balik umah dah penat.. xde mase nk on pc pun
kalo pun sempat jenguk2 blog kengkawan jer..
insyaallah, sementelah bos aku cuti nxt week,
akan ku coret moret citer2 utk korang baca..
dan akan ku balas jasa2 korang yg rajin mengklik2 cik nang aku tu ek..
sayang korank!!


Photobucket

1 comment:

Wawa_Nadwa said...

yela kak..
wawa ni lagi nk isi SKT tu berjanggut nk buat.
haha.
padahal tiap2 tahun isi.
=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin