~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 10, 2009

~ Hari Ahad Plak ~

PAGI (BREAKFAST)

awal awal lagi dah bangun bucuk ibu nie.. hehe layan pic dia dulu ek..

:: pic atas : masih ketiduran.. pic bawah : baru nak celik mata, itupu jenuh nak ajak bangun.. hehehe.. bior ibu snap gambor dia yer.. ::

:: niela menu kami.. ade 3 pilihan samaada nak ala kampung style (ns lemak), oriental style (bubur nasi) dan western style.. so kitorang pilih western style spt gmbor di atas.. ktorang dpt free bekpas utk 2 org.. rase cam cukup je, tp tgokla leya tu kaco pinggan ayah dia.. so ktorang amik 1 lagi set yg sama cuma tmbah RM10 ajer.. ::


lepas dah kenyang.. perut pun dah diisi.. haruss jugak bergambar k.. hehehe.. dengan masing2nyer xmandi lagi.. hambek ko.. bgmbor smpai lebam..






p/s : nxt n3.. check out hotel..

Photobucket

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

alya mmg suka tgk baby pakai tights. comel leya dgn tights biru tu. bfast bukan style buffet kt sini eh. tp banyak tak makanan dia bagi?

amai @ mai said...

alyyani : tights tu beli masa leya blm stahun lagi, mse tu nmpak pnjang sgt la plak kan, bile dh besar skit nie, sedang2 elok je dipakaikan.. :) pasal bekpas tu plak, mula2 ktorang ingtkan buffet style, masuk2 je tmpat makn tu kena pilih menu plak.. kalo buffet dh lama meja ktorang tu penuh ngan mkanan.. kui kui kui..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin