~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, December 18, 2009

~ Family Day JMM ~

Ahad lepas kitorang pegi Family Day opis en. hubby ku itu..
btempat di Agrotek Garden Resort, Hulu Langat..
korang layan je pic k.. malas nak nulis pepanjang..

Banner Family Day JMM

Acara tarik tali.. en. hubby masuk tau.. hehehe.. Juara gitu.. hadiah berupa hamper n botol tupperware.. jadi lah kan...

Gaya seorang penarik tali.. ahaks.. tarik jangan x tarik bang..

cabutan bertuah pun ada gak tau.. yg pasti salah satu no nie bertuah k..

gambor tuan tanah mesti ada k... harusss... letih melayan si aleya yg x reti dok diam.. huhuhu..

tersengih je dpt masuk dalam air..

aksi aleya di air terjun kat dalam agrotek tu.. mula2 takut air.. last2 xmau naik atas la plak.. jenuh pujuk.. sonok sgt main air ye leya.. nnti ibu n ayah bawak lain kali yer..

sebelum balik.. bgambor dulu k..
ayah + leya

ibu + leya

akibat kepenatan.. baru 5 minit masuk kreta terus ZZZzzzzzzz... sian anak ibu nih..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin