~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, December 8, 2009

~ Skodeng ALZA ~

kebetulan kat Putrajaya ni ade kedai Perodua
so masa tgh sbuk2 launching MPV Perodua ALZA tu kan
aku n en. hubby pun myibukkan diri nak g skodeng MPV Perodua
saje saje coci mata k.. xde niat dsbalik kejadian..
alhamdulillah kami masih lagi selesa dgn kreta yg digunakan sekarang nie

so, pndapat aku mgenai MPV baru ni antaranya :-

~ mmg cantik..
~ rege pun cantik..
~ sesuai la utk yg berkeluarga sederhana besar
~ ruang nk letak barang tu agak kesempitan sikit yer (yg nie agak x sesuai utk diriku yg balik kg angkut barang mcm nk pindah.. penuh bonet.. huhuhuh.. )

sempat g 2 branak nie try test tengok..

Photobucket

3 comments:

alyyani said...

tak pnh lagi tgk alza ni. tgk kat tv je. best ek?

mai a.k.a ibu leya said...

alyyani : mmg best.. tapi x minat tang tmpat isi brg tu jer.. yg lain sume tip top..

noor afzan said...

mrsnano pakai kete ape skang?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin