~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, December 8, 2009

~ Welcome 2 Da' New World ~

Tahniah 2 Abg Mie..
nie bby k-2 dia.. bby boy gak..
Abg Mie ni opismate aku
kbtulan istri dia bsalin kat Hospital Putrajaya
tu yg masa rehat kitorang g melawat
masa kejadian ni sblum raya haji tempohari
mklumlah bz sgt tu yg x smpat nk hapdet2
sian kat aku kan..

nama anak dia
Muhammad Adam Mutazam
(abg mie.. kalo silap.. ampunnn yer... )

Comei kan.. baik jer.. mata celik.. xdgr pun dia nangis..

Photobucket

2 comments:

alyyani said...

comel sangat adam mutazam. betul la nmpk baik je. comel! tahniah!

CuTeMiUt78 said...

alahai tomeynya dia... memang nampak baik je..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin