~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 22, 2009

~ Hepi Besday 2 My Adik ~

ni n3 auto publish k

2day besday adik aku, so aku nak wish..

Happy Birthday 2 u My Adik

MOHD FIRDAUS BIN MOHD PUNZAN
(26 TAWUN)


* Semoga Dipanjangkan Umur *
* Dimurahkan Rezki *
* Dijauhi dengan penyakit2 yg merbahaya *
* Semoga Sukses dan Berjaya dalam bidang yang diceburi *
* Jangan Lupa Mak Abah k *
* Ayong n family sume doakan yang terbaik buat kamu.. *

ekceli, aku nie ramai adik2 laki.. 4 org sumenyer.. (so, sape yg nak jadi calon adik ipar aku, korang kena diintrview ngan aku dolu.. perghhhh.. hehehehe...) yg no. 2 ni bertugas sebagai TLDM di Lumut.. slalu la gi mrantau kan.. masih belum berpunya agaknya, siyes aku xpernah nengok dia dok bcinta bagai.. xtau la kalo aku x pasan, hehehe.. xpe yg pnting kalo ko dh ade calon bawak2la jumpa aku dulu.. aku nk cube try test tengok.. leh camtu?

mase ktorang kecik2 dulu, slalu gaduh.. gaduh bukan sikit2 nyer.. gaduh cam wrestling kat dalam tv tu.. tarik2 rambut.. pukul2.. blasah mbelasah... hehehe.. mcm2.. skrang ni xde dh.. kalo dia xde kat umah tu rase sunyi jer.. rindu gak wehh.. mase kitorang antar dia lapor diri kat TLDM dulu.. sedih gak wehh.. mak aku kate..''xdela org nk g kedai'', "xdela org nk tlg repair ape2 kat umah tu'', "xdela org nak antar adik ijam g skolah"...xdela itu.. xdela ini.. sian mak aku kan.. ermmm...

yg bestnyer kalo aku g jejalan ngan die.. msti org ingat dia abang aku.. hehehe.. trase muda la plak.. sbb ape tau, pwatakan dia sndiri lebih matang dari aku.. leh camtu.. ermmm.. :)

PhotobucketPhotobucket

1 comment:

CuTeMiUt78 said...

selamat ulang tahun utk adik mai.. sama la umur adik kita

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin