~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 30, 2012

~ Tahun ke-8 ~

Salam semua...selamat pagi...hari permulaan yang ceria ke? Sepatutnya entry ni di publish semalam tapi disebabkan keadaan yang tidak mengizinkan saya publish je la ari nie je ek...
Semalam 29 April 2012, genap 8 tahun sudah saya berkhidmat di sektor kerajaan...saya masih lagi di tempat yang sama, masih selesa di sini...cuma pengarah je yang sentiasa bertukar...banyak pengalaman manis dan sikit sikit pahit sepanjang bekerja di sektor awam ni...sebagai seorang PA kebanyakan tugas adalah memberi perkhidmatan yang sebaiknya untuk bos...nasib baik dapat bos yang sporting, so saya n dia memang tak banyak masalah...yang penting kerja setel...
Untuk rakan rakan seangkatan saya, *korang silent reader blog aku kan...haha... Keep it up da good job...rajin rajin bekerja...'Berkhidmat Untuk Negara, Saya yang menurut perintah'...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

1 comment:

az said...

makin tua ler kite nih mai..lmbt lagi nak pencen kan..kot pjg umur..hi2..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin