~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, April 29, 2012

~ Beli Barang Dapur ~

Hari jumaat malam pas maghrib kitorang keluar g giant, taman equine cari barang dapur yang makin kekurangan di rumah tu...uishhh barang dan makin mahal sekarang ni sama je naik ngan gaji...gaji naik barang pun naik...sape kate gomen ni kayo! xde maknenyer...kehidupan sama aje...syukur alhamdulillah...

Nie situasi masa beratur nak bayar...barang banyak nie pun rm300++...tu belum masuk pampers lagi...nasib baik tang susu tu masih jimat...laila masih susu badan, kakak pun dah jarang minum susu...kadang tu tak minum pun...



My gegirls in action...



Balik dari soping...laila mengalami muntah muntah...risau giler...tapi masih bermaya...saya syaki mesti perut kosong agaknya, laila merengek jela sepanjang malam...tido malam saya tak lena, kejap kejap laila bangun pastu muntah...cery bery lagi, sampai satu tahap tu sampai dah terbocor pampers, memang saya n en. hubby tak leh tido, thanks to en. hubby sebab sama sama berjaga malam memantau laila...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin