~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 5, 2012

~ Berdating cam dolu dolu ~

Wahh malam malam ada entri ni... Nak citer masa hari senin minggu ni kan saya coti..
Kononnyee nak selebrate birthday en. hubby..
Nak tengok wayang sama sama...
Tapi tak jadi kitorang just jalan jalan window soping je n sempat main boling..
Mana anak anak... Sorang g skolah... Sorang lagi hantar taska...

Kau dan aku.. :-)


Destinasi yang dituju...IOI MALL PUCHONG...Parking tiket..


First tempat kitorang tuju...KENNY ROGERS...laporr...
Nie untuk saya...


Dan ini untuk en.hubby..


Lepas makan teruskan perjalanan..memang tak ramai orang sebab hari isnin kan hari bekerja..tengah jalan jalan tersangkut pulak kat satu booth nie...konon promote Lond*n weig*t mana**ment, Yun *am hair care n New Yo** Skin product, perghh...beria benor amoi ni promote baucer rm10..dan kitorang laki bini ni pun tergoda gak beli baucer untuk yun *nam dan new y** skin product tu...rm20 hengget ok..kitorang nak cuba untuk produk rambut dulu, dan kata si amoi tu dengan baucer rm10 tu we all akan dapat produk percubaan PERCUMA, sesi rundingan PERCUMA, scan kulit kepala PERCUMA.. (kisah pengalaman di YNHC dan seterusnya nanti saya cerita di next entri...insyaallah..)

Sebagai selingan di salon rambut yang glamer tu nie buktinya...rambut en.hubby disaluti herba untuk rambut..*consultant YNHC tu yg cakap..


Lepas settle selama 2 jam di YNHC kitorang pergi main boling plak...hilangkan tensen... Dah lama tak main boling, last main masa bujang dulu...giler lama kan...saya takdela terer pun...en.hubby yang menang...dalam tak pandai main tu 2 games kami berdua belasah..


Cer tengok score board..1st game..en.hubby menang..


Nie 2nd game...en.hubby menang jugak..nampak sangat saya tak pandai main kan...


Lepas dah puas main bowling, kitorang terus tuju balik putrajaya nak amik anak anak pulak, masa tu jam dah pukul 5 petang takut jem pulak nant kesian kat anak anak tunggu lama...

Bile dah ada anak anak nie, ape ape yang dibuat pun mesti teringat kat mereka, lebih lebih lagi waktu makan, time makan boleh teringat anak makan ke tidak? Anak dah makan ker? Kesian kat anak kena tinggal..hrmm macam macam diingatkan tentang anak kan... Kalo macam nie tak leh selalu nak dating berdua...cepat rindu kat anak anak...huhuhu...

Dah amik anak anak terus tuju alamanda, belanja makan anak anak plak, dan kami pilih restoran penang village untuk makan...dah dapat makn senang hati terus balik rumah..letih berjalan seharian, abis lenguh 1 badan..siap kan barang barang anak ape yang patut untuk esok dan saya terus kebabooomm zzzz tido...

~ mai akak ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin