~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, April 19, 2012

~ Makan Makan Di Rumah Adik ~

Belek belek henfon, nampakla pulak gambor gambor ni, hari kejadian hari ahad baru nie, adik saya buat jamuan doa selamat n makan makan sempena masuk umah baru... Alhamdulillah, dah ada rumah sendiri adik saya sorang nie... moga bertambah rezeki ye pdos...

Kitorang sampai lewat petang, sebabnya en. hubby kena bertugas di istana negara lama sempena pameran raja kita anjuran pihak muzium... masa kitorang sampai orang pun ramai lagi sume tengah makan makan... sedara mara sebelah saya pun ada... moyang aleya n laila pun datang... dari pahang tu...

Layan je gambor yang ada yer...


Nampak sipi sipi je nenek saya ni.. moyang aleya n laila..


Korang ni buat cam umah sendiri jer... Hehehe....


Adik saya potong kek... Dah nak balik masa nie...


Nie saya punyer... Pinggan nasi tak snap sebab dah lapor sangat...


Apela mak saya nie terangkat angkat tangan tu...


Last but not least... Tuan tanah wit adik yang bongsu..

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

1 comment:

adda syuhada said...

Salam kenal..jenjalan kt blog ni..i follow yer..sy ni mommy dr KIM...ahaks..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin