~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

~ 6.4.2012 : 1 tahun 6 bulan ~

Anak dara kecik nie hari nie dah 1thn 6bln...jap je dik yer...lagi 6bulan je lengkapnya penyusuan susu ibu untuk adik...kejap je masa berlalu...rindunya saat adik baby dulu, sekarang adik dah besar...dah pandai macam macam...dah pandai wat muka cheeky, dah pandai merajuk, selalu nak gaduh ngan kakak, dah pandai dengar arahan, dah pandai nak makan sendiri..cuma cakap je masih belum, sikit sikit bolehla...


Semalam ada appt klinik untuk cucuk 1thn 6bln...tapi Laila tak kene cucuk sebab laila masih makan ubat antibiotik dan batuk, so nurse bagi appt minggu depan pulak...semalam datang hanya timbang aje..

Alhamdulillah dik, walaupun hasil perahan ibu dah tak semeriah dulu, Insyaallah bekalan untuk adik masih cukup ye sayang...susu ibu cukup untuk adik sampai umur adik 2 tahun...Insyaallah...

~ mai akak ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin