~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, April 16, 2012

~ Kawan Baru Kakak n Adik ~

Salam isnin buat semua..
Asal hari isnin je malas nak g koje... Asal malas nak g koje mesti hari isnin...
Syoh! Syoh! Syoh! Nyah kau perasaan MALAS...
Hehe... Camne weekend korang? Mesti best kan...
Saya biasa biasa je, duk umah lepak lepak, gomol gomol dengan super gegirls...selain mengemas dan memasak...
Hari sabtu en. hubby belikan ikan untuk kakak n adik...
Sungguh excited my gegirls ok...
Kebetulan kat umah memang dah ada aquarium kecik nie...
Cuma ikan je yang takde, tu yang gagah jugak en. hubby pergi beli...




Semua sekali ada 5 ekor... Kejap kejap si kakak sibuk nak bagi makan... Aduhai...

So, kakak... Jaga elok elok ek...

~ mai aka ibu AL ~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin