~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, April 24, 2012

~ Kegilaan... ~

Morning semua... Dah sarapan... ALHAMDULILLAH....
Sejak bos saya bercuti 2 minggu nie, niela kegilaan saya di opis...
Membaca novel... Wahh aktiviti nie dah lama ku tinggalkan...
La nie datang balik tabiat nie...
Kalau kat rumah tak berkesempatan pun nak baca sebab nant ada yang mengacau...hehehe...
En. Hubby pun tegur sejak bile ibu nie pandai baca novel novel nie...untuk pengetahuan en. hubby ku sayang, dah lama dah ibu tinggalkan aktiviti nie, masa ibu bujang2 dulu ibu rajin baca novel...koleksi novel macam macam ade...ntah mane2 skarang nie novel2 tu, bagi amanah kat adik suh jaga tapi tak taula dh dibuang ke, simpan ke...

Nie antara novel yang telah, sedang dan bakal dibaca...








Membaca itu jambatan ilmu... tapi kalo baca novel cintan cintun ni jambatan apa pulak...hihihi...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin