~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, April 7, 2012

~ Cekodok Hitam... ~

Salam berhujung minggu buat semua...minggu nie minggu duk rumah aje ye, en.hubby kene koje ari ni dan esok...nasib baik hari nie tak panas sangat, mendung macam nak hujan, tapi tak hujan...

Cekodok hitam...ada ke cekodok pisang nie di panggil cekodok hitam...pagi tadi sarapan cekodok nie, nie kakak aleya la nie, mentang mentang la kaler hitam...hitam hitam pun faveret gak ek, memang kalo buat cekodok kakak request cekodok hitam...ibu pun dah faham, pernah buat cekodok bilis dan bawang tak laju anak anak ibu makan...yang lajunyer ayah kamu yang makan...ibu masak banyak untuk sekali makan jer, lagi lagi tengah panas memang hangat di pasaran...

Lagipun sonang je buatnyer, sejuk hati bila ibu masak, anak anak ibu makan sampai habis...Alhamdulillah..

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin