~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 23, 2012

~ pagi khamis d kampung ~

Selamat Pagi Cikgu.. Eh eh..lupala kakak n adik cuti arinie.. ibu kata kakak n adik kena cuti arini sbb kene balik kampung.. Opah tak sihat..

Pagi2 lagi kakak n adik dh bangun.. Dah mandi dh pun.. Dah biasa mandi awal2 pagi.. Awal2 pagi lagi ayah dh bawak opah pegi klinik utk amik darah lagi skali.. Sian opah..

Kalo tidak ibu nak ikut ayah g klinik tapi ayah tak bagi, ayah kata ramai org kat sana takut nant kakak n adik tak selesa n takut lambat.. Jadinyer kitorang tggu je kat umah.. Kami doa byak2 supaya opah cepat baik..

Alamak.. Kitorang dh lapar la, nak cari makan plak.. Adik biasala nenen ibula pengubat lapor.. Hahaha..

Okla, nant ibu update pasal checkup opah ye..

Oh ye, selamat bekerja buat kawan kawan ibu ug sedang bekerja.. Jangan tensen tensen..


Nota : kalo jadi tghari ibu nak buat sup ketam.. Sedapnyerrr... Harap harap ayah dapat la beli barang yg ibu pesan tadi..


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin