~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, February 9, 2012

~ Lunch Dengan Geng Poly's ~

tengahari jumaat lepas
dapat gak lunch ngan geng poly
lama tol x jumpa ngan dorang ni
walaupun kerja kat putrajaya
masing2 bizi memanjang

kalau xde hal yg penting la jumaat lepas, idokle kitorang ni berjumpa
lunch tempohari dekat Secret Recipe Alamanda
kitorang ni kalau dah berjumpa
ade je mendenya.. berborak sampai x henggat..
nie pun x cukup korum lagi
kalau lagi ramai
leh pecah secret recipe tu
hahaha...

nie mid n ain... ktorang slalu contact, tp jarang berjumpa... masing2 dah kawin yer.. mid blm ada bb lagi, ain dah ada 2 puteri yg somell... x cukup korum lgi... mila n ija xde dalam gambar...

nie menu saya haritu... ermmm bolehlaaa... Alhamdulillah kenyang gak..

sorila gambar tuan tanah takde
xsempat nak ambik
dah borak2 n makan
sambil lupe nak amik gambar tn tanah

lepas makan kitorang jalan jalan kat carrefour pulak
dah lama saya x pergi sana
ye ker... leh percaya ker...
hahahaha...
dapat la rembat sebarang dua..


nota : bile lagi leh jumpa korang ek... keep in touch selalu yer... rindu zaman zaman kat poly dulu...huhuhu...

Photobucket

2 comments:

Auni Arissa said...

Kak Mai,

Rindu bangat sama kamu jugak...hahahaha...tul kan? payah sangat nak jumpa wlu masing2 ada je kt sini...

Gambar tu? kenapa saya debab?

Nanti kita repeat balik eh..make sure ija n mila ada sekali...

Anyway, best meeting....sy sgt sukeee....

mai said...

ain,

hahaha... tang debab tu xleh nak jawap...

slalunya kalo planning semedang xjadi... kalau last minit janji mest jadi kan... hahaha...

Insyaallah... bile2 lg kite leh wat meeting lagi...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin