~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 22, 2012

~ balik kampung ~

Skrang jam menunjukkan jam 11.06 mlm.. Saya masih lagi dalam perjalanan menuju ke ipoh, umah ibu mertuaku.. Anak anak dh lena tido dbuai mimpi.. Saya masih menemankan en. hubby yang sedang memandu, melayankan cerita2 dan borak borak kosong bagi menghilangkan rasa mengantuk.. Sambil tu dengar dengar jugak lagu lagu yg berkumandang di radio hotfm..

Bile jalan2 waktu malam cenggini yg kelihatan lori lori yg memenuhi jalanan.. Banyak betul lori bergerak waktu malam ek.. Mungkin sejuk agaknya jalan waktu malam nie..

Kenapa tiba2 saya balik kg ek? Mak mertua xshat, harusla kena balik.. Mak mertua disyaki denggi n besok pagi en. hubby kene bawak mak mertua pegi amik darah lagi.. Hopefully xdela benda2 penyakit yg x elok.. Risau kami x senang duduk..

Okla, saya stop sini dulu.. Nak sambung borak2 ngan en. hubby, dah macam nak ngantuk je tu..

K... Bye...


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Unknown said...

semoga mak mertua tue sembuh, mmg awak mlm lori2 jerk ler yg bermaharajalela di hingway...

MamaMaira said...

Moga ibu mertua mu sihat sejahtera. Amin....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin