~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 26, 2012

~ Petang Di Hari Sabtu ~

Kitorang balik dari ipoh sabtu pagi.. Kitorang tak terus balik Putrajaya dan terus singgah umak mak kat sungai buloh.. Biasala kalo tak singgah tak sah kan.. Hehehe... Sampai sungai buloh dah tengahari, tak banyak aktiviti yang boleh dilakukan diwaktu tengahari melainkan makan dan tidur...

So, diwaktu petang mak tok memulakan sesi menanam pokok bunganya yang baru dibelinya pada pagi tersebut.. Nak tanam bunga pun ada model gak ek... Layan jerla picas.. Anak dara sorang ni kalau diajak bergambar bukan main lagi mood tgh baik... Gambor yg sempat ditangkap masa tanam bunga lily.. Pastu selain tu jugak mak tok ada tanam halia, pokok cili, lidah buaya n lain lain.. Seronok pas nie kakak menyiram pokok bunga yer.. Maklumlah dekat umah sendiri takde, lagipun umah apartment payah sikit nak tanam pokok.. tunggula nanti kalau kita dapat umah bawah ye kakak.. Aminnn..

Nota : tanam pokok kena tunggu mood rajin.. Boleh cenggitu..

~mai aka ibu AL~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin